Verzending en retourneren

Verzenden

Wanneer jij je order hebt geplaatst, gaan wij met liefde aan de slag om jouw bestelling in orde te maken. Wij proberen elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Wanneer producten op voorraad zijn, is ons streven om jouw order binnen een tot drie werkdagen te versturen. Producten die gepersonaliseerd worden zullen binnen 5 werkdagen verzonden worden. Is je bestelling exclusief verzendkosten boven € 10,00 dan wordt deze verstuurd met een track&trace code, zodat jij weet wanneer jouw pakketje naar je onderweg is en je bestelling kan volgen.

Wij versturen naar Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grote van je pakket en het land waarnaar het pakket wordt verstuurd. Daarnaast worden bestellingen vanaf €100,00 gratis binnen Nederland bezorgd

Retourneren

Het kan zijn dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Dat is natuurlijk heel jammer, maar dat kan gebeuren. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Wij kunnen de producten alleen retour nemen en tot terugbetaling overgaan wanneer de producten onbeschadigd, ongewassen en ongedragen zijn. Belangrijk om te weten is dat de retourkosten voor jouw eigen rekening zijn. Sale-producten kunnen, net als producten die speciaal op maat of op aanvraag voor jou gemaakt zijn, niet geretourneerd worden.

Controleer direct na ontvangst van je bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, willen wij je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Hoe kun je retourneren?
1. Stuur een e-mail naar info@lievedotjes.nl
2. Vermeld je naam en ordernummer
3. Geef aan welk artikel je wilt retour wilt sturen en de reden waarom

Naar aanleiding van je e-mail krijg je van ons een retourformulier en nemen we je retour in behandeling. Vervolgens kun je de producten, in originele staat en verpakking, naar het door ons opgegeven retouradres sturen. Het is van belang dat de retour is aangemeld en de naam en het ordernummer zijn toegevoegd aan de retourzending, zodat wij de retour bij binnenkomst kunnen verwerken.

Wanneer wij de retourzending in originele staat hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot terugbetaling. De terugbetaling vindt plaats binnen 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen. Wanneer wij artikelen hebben ontvangen die niet in originele staat zijn, wordt de retour niet geaccepteerd. Het pakket wordt dan teruggestuurd naar en op kosten van de koper.

Klachten

Heb je een klacht over jouw bestelling? Mail dan naar info@lievedotjes.nl.
Mocht een artikel beschadigd zijn bij ontvangst, dat dient je dit zo snel mogelijk bij ons te melden.

Tip: heb je geen mogelijkheid om zelf een cadeau te overhandigen. Wij kunnen de bestelde cadeautjes ook rechtstreeks naar degene verzenden waarvoor je het cadeau gekocht hebt. Geef bij de bestelling een persoonlijke boodschap op en wij maken er een mooi cadeau van met een handgeschreven kaart. Als je hier gebruik van wilt maken kunt je een vinkje plaatsen in het hokje: Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven. Daarna kun je het afleveradres invullen.

 

 

© 2013 - 2021 Lieve Dotjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel